Nr sprawy PS.2600.02.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura GOPS w Prostkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 (materiały biurowe i środki eksploatacyjne) do niniejszego zapytania.
2. Podana przez Zamawiającego ilość artykułów jest ilością przewidywaną do realizacji w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. GOPS zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionych artykułów biurowych i eksploatacyjnych określonych w załączniku, który stanowi orientacyjne zestawienie ilości zamawianych artykułów. Ilości i rodzaje materiałów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wybory najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone w ramach zamówienia artykuły są fabrycznie nowe, wysokiej jakości, są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
5. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać przedmiot zamówienia (zamówienie cząstkowe) dla placówki GOPS w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia, (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej, faksu bądź droga elektroniczną)
6. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego ponosi Wykonawca,
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły zgodnie z gwarancją producenta.
9. Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowej informacji:
GOPS Prostki, tel. 87 611 28 68, Aneta Wawer
10. Kryteria wyboru ofert:
Najniższa cena - 100% (suma cen za materiały biurowe i eksploatacyjne)
11. Wymagania, jakie muszą spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów, oświadczeń np. posiadanie zezwolenia, itp.
a/ prowadzą działalność z zakresie zamówienia (aktualny wydruk z CEIDG) złożony wraz z ofertą,
b/ złożenie wraz z ofertą załącznika (formularza ofertowego załącznik nr 2 oraz wypełniona tabela, która stanowi załącznik nr 1)
12. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej na załączonym formularzu
13. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.01.2018 r. do godziny 9:00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki lub pocztą elektroniczną: gops@prostki.pl
14. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017, poz. 1579,ze zm)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prostkach