Zapytania ofertowe

Realizacja bezgotówkowych zakupów w formie żywności oraz środków czystości dla podopiecznych GOPS w Prostkach niezbędnych do realizacji świadczeń z pomocy społecznej

ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy GOPS.2600.02.2019

1. Zamawiający: Gmina Prostki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prostkach

2. Przedmiot zamówienia: Realizacja bezgotówkowych zakupów w formie żywności oraz środków czystości dla podopiecznych GOPS w Prostkach niezbędnych do realizacji świadczeń z pomocy społecznej

3. Opis przedmiotu zamówienia:
- wymagania niezbędne:
a) Realizacja bezgotówkowego zakupu, co najmniej takich towarów jak: artykuły spożywcze (nabiał, pieczywo i inne), artykuły mięsne i wędliniarskie, artykuły kosmetyczne, chemiczne, na podstawie decyzji administracyjnej GOPS o określonej wartości, wystawionej przez Kierownika GOPS w Prostkach lub osobę upoważnioną,
b) Zamawiający zakazuje sprzedaży alkoholu i wyrobów tytoniowych.
c) Realizacja bezgotówkowych zakupów dotyczy tylko i wyłącznie zakupu żywności
w przypadku oznaczenia decyzji  literą „P”, np. PS.5110.01.P.2019. W pozostałych przypadkach dotyczy zakup żywności i środków czystości.
d) Wykonawca nie może dokonywać sprzedaży innych artykułów niż określonych w decyzji (typu: art. szkolne, odzieżowe, zabawki, itp…)
e) Wykonawca musi posiadać wielobranżowy punkt handlowy na terenie Prostek umożliwiający dokonanie zakupu. Za wielobranżowy punkt handlowy (obiekt handlowy) należy rozumieć to, iż pod jedną nazwą i w jednym miejscu  można dokonać zakupu artykułów branży co najmniej:
- spożywczej (nabiał, pieczywo i inne),
- mięsnej i wędliniarskiej,
- chemii gospodarczej,
- kosmetycznej,
f) Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować wartość udzielonego upustu,
g) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę,

4. Termin realizacji zamówienia: - od  dnia podpisania umowy  do 31 grudnia 2019 r.

5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, Aneta Wawer tel. 087 611 28 68

6. Kryteria wyboru ofert: jedynym kryterium oceny ofert będzie upust udzielony Zamawiającemu każdorazowo w stosunku do wartości określonej w decyzji administracyjnej (do dwóch miejsc po przecinku).

7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który udzieli najwyższego upustu.

8. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):
- prowadzą działalność z zakresu zamówienia,
- spełnienie wymogów niezbędnych zawartych w opisie zamówienia (oświadczenie, Załącznik nr 2)

9. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści, stanowi  Zał. Nr 3

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, umieścić w zabezpieczonej kopercie z adnotacją: ”bezgotówkowe zakupy”. Ofertę należy złożyć na załączonym druku do zapytania ofertowego - zał. Nr 1

11. Do oferty należy załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
- oświadczenie – zał. Nr 2
- zaakceptowany projekt umowy - zał. Nr 3

12. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  14.01.2019 roku, do godziny 9.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki. Otwarcie ofert o godzinie 9.10 w siedzibie zamawiającego.

13. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

14. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2018, poz. 1986 ze zm.).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04 stycznia 2019 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Wawer
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 stycznia 2019 08:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 354
05 lutego 2019 23:38 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 stycznia 2019 08:59 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zalaczniki_do_zapytania_ofertowego.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 stycznia 2019 08:58 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)