Zapytania ofertowe

Dowóz posiłków do 4 szkół z terenu gminy Prostki

ZAPYTANIE OFERTOWE PS.2600.06.2018


I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Prostki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz posiłków do 4 szkół z terenu gminy Prostki

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany będzie do dowozu posiłków do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim, Szkoły Podstawowej w Prostkach, Samorządowego Przedszkola w Prostkach, Szkoły Podstawowej w Wiśniowie Ełckim,
2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kursów
1) Szkoła Podstawowa w Prostkach pobieranie posiłków (budynek byłego Gimnazjum)
2) Dowóz do Szkoły Podstawowej w Prostkach, Samorządowego Przedszkola w Prostkach, Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim, Szkoły Podstawowej w Wiśniowie Ełckim,
3) Powrót do Szkoły Podstawowej w Prostki w celu dostarczenia pustych termosów.
4) Łączna długość trasy dowozu posiłków – ok. 67 km
3. Dowóz posiłków ma się odbywać w godzinach pomiędzy 9.30 a 11.20
4. Dokładne godziny odbioru i dostawy posiłków wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z dyrektorami szkół, do których dowożone będą posiłki.
5. Osoba dowożąca posiłki będzie zobowiązana do pomocy w załadowaniu i rozładowaniu termosów w poszczególnych szkołach (wniesieniu do budynku szkoły, do miejsca wydawania posiłku) oraz do odbioru pustych termosów i dostarczenia ich do miejsca poboru w danym dniu.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za regularny i terminowy dowóz posiłków,
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan sanitarny i techniczny pojazdu,
8. Wykonawca zapewni niezwłocznie, w przypadku awarii, transport zastępczym pojazdem spełniającym tożsame wymagania,

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Przewidywany termin wykonania zamówienia w okresie od dnia 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r., w dni nauki szkolnej,

IV. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Oferta powinna zostać sporządzona według załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania
ofertowego oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela firmy.
2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie 100 % ceny brutto za 1 km. (do dwóch miejsc po przecinku).
3.Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie z ewidencji działalności gospodarczej,
- kopia polisy OC w zakresie prowadzonej działalności,
- kopia polisy ubezpieczeniowej pojazdu dostarczającego posiłki
- postanowienie Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającego spełnienie wymogów sanitarno – higienicznych przez samochód/samochody dostawcze,
- zaakceptowany wzór formularza umowy.
4.Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
5. Rozliczenie usługi następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Ofertę należy sporządzić według załączonego poniżej wzoru (załącznika nr 1) i złożyć do dnia 19.12.2018 r. do godz. 10.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, w zapieczętowanej kopercie z napisem „Oferta na dowóz posiłków”. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.12.2018r. o godzinie 10.10 w siedzibie Zamawiającego.
8. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Oferenta, którego oferta zostanie wybrana.
9. Zamawiający ma prawo odstąpić od podpisania umowy w przypadku braku środków finansowych na realizację w/w zamówienia.
10. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12 grudnia 2018
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Wawer
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 grudnia 2018 09:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 334
27 grudnia 2018 11:04 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 grudnia 2018 09:06 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 grudnia 2018 09:06 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)