Zapytania ofertowe

Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura GOPS w Prostkach

ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy PS.2600.01.2019

1. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura GOPS w Prostkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 (materiały biurowe i środki eksploatacyjne) do niniejszego zapytania.

2. Ilości i rodzaje materiałów wskazana w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wybory najkorzystniejszej oferty. GOPS zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionych artykułów biurowych i eksploatacyjnych określonych w zapytaniu, który stanowi przewidywane zestawienie ilości zamawianych artykułów.

3. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone w ramach zamówienia artykuły są fabrycznie nowe, wysokiej jakości, są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,

5. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać przedmiot zamówienia (zamówienie cząstkowe) dla placówki GOPS w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia, (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej, faksu bądź droga elektroniczną).

6. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego ponosi Wykonawca,

7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad.

8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły zgodnie z gwarancją producenta.

9. Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowej informacji: GOPS Prostki, tel. 87 611 28 68, Aneta Wawer

10. Kryteria wyboru ofert: Najniższa cena - 100% (suma cen za materiały biurowe i eksploatacyjne)

11. Wymagania, jakie muszą spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów, oświadczeń (np. posiadanie zezwolenia, itp. )
a/ prowadzą działalność z zakresie zamówienia (aktualny wydruk z CEIDG) złożony wraz z ofertą,
b/ złożenie wraz z ofertą załącznika (formularza ofertowego załącznik nr 2 oraz wypełniona tabela, która stanowi załącznik nr 1)

12. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej na załączonym formularzu

13. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 11.01.2019 r. do godziny 9:00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki lub pocztą elektroniczną: gops@prostki.pl

14. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018, poz. 1986,ze zm)

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03 stycznia 2019 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Wawer
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 stycznia 2019 23:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 327
11 stycznia 2019 11:00 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 stycznia 2019 07:37 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zalaczniki_do_zapytania_ofertowego.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 stycznia 2019 07:37 (Mariusz Demiańczuk) - Usunięcie załącznika [zalaczniki_do_zapytania_ofertowego.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)