Zapytania ofertowe

Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura GOPS w Prostkach

ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy PS.2600.01.2020

1. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura GOPS w Prostkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 (materiały biurowe i środki eksploatacyjne) do niniejszego zapytania.
2. Ilości i rodzaje materiałów wskazana w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wybory najkorzystniejszej oferty. GOPS zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionych artykułów biurowych i eksploatacyjnych określonych w zapytaniu, który stanowi przewidywane zestawienie ilości zamawianych artykułów.
3. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone w ramach zamówienia artykuły są fabrycznie nowe, wysokiej jakości, są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
5. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać przedmiot zamówienia (zamówienie cząstkowe) do biura GOPS w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia, (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej, faksu bądź droga elektroniczną).
6. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego ponosi Wykonawca,
7. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe podane w załączniku do oferty będę stałe przez cały okres obowiązywania umowy, przy każdorazowej realizacji zamówienia.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły zgodnie z gwarancją producenta.
9. Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowej informacji: GOPS Prostki, tel. 87 611 28 68, Aneta Wawer
10. Kryteria wyboru ofert: Najniższa cena - 100% (suma cen za materiały biurowe i eksploatacyjne)
11. Wymagania, jakie muszą spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów, oświadczeń (np. posiadanie zezwolenia, itp. )
a/ prowadzą działalność z zakresie zamówienia (aktualny wydruk z CEIDG) złożony wraz z ofertą,
b/ złożenie wraz z ofertą załącznika nr 1 i 2 (formularz ofertowy załącznik nr 2 oraz wypełniona tabela, która stanowi załącznik nr 1)
12. Sposób przygotowania oferty:  Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej na załączonym formularzu
13. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 14.01.2020 r. do godziny 11:00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki lub pocztą elektroniczną: gops@prostki.pl
14. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843, ze zm)

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07 stycznia 2020
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Wawer
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2020 23:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 327
09 stycznia 2020 00:01 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zalaczniki_do_zapytania_ofertowego.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 stycznia 2020 00:01 (Mariusz Demiańczuk) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2020 23:50 (Mariusz Demiańczuk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)