ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy GOPS.2600.02.2020
1. Zamawiający: Gmina Prostki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prostkach
2. Przedmiot zamówienia: Realizacja bezgotówkowych zakupów w formie żywności oraz środków czystości dla podopiecznych GOPS w Prostkach niezbędnych do realizacji świadczeń z pomocy społecznej
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- wymagania niezbędne:
a) Realizacja bezgotówkowego zakupu, co najmniej takich towarów jak: artykuły spożywcze (nabiał, pieczywo i inne), artykuły mięsne i wędliniarskie, artykuły kosmetyczne, chemiczne, na podstawie decyzji administracyjnej GOPS o określonej wartości, wystawionej przez Kierownika GOPS w Prostkach lub osobę upoważnioną,
b) Zamawiający zakazuje sprzedaży alkoholu i wyrobów tytoniowych.
c) Realizacja bezgotówkowych zakupów dotyczy tylko i wyłącznie zakupu żywności w przypadku oznaczenia decyzji literą „P”, np. PS.5110.01.P.2019. W pozostałych przypadkach dotyczy zakup żywności i środków czystości.
d) Wykonawca nie może dokonywać sprzedaży innych artykułów niż określonych w decyzji (typu: art. szkolne, odzieżowe, zabawki, itp…)
e) Wykonawca musi posiadać wielobranżowy punkt handlowy na terenie Prostek umożliwiający dokonanie zakupu. Za wielobranżowy punkt handlowy (obiekt handlowy) należy rozumieć to, iż pod jedną nazwą i w jednym miejscu można dokonać zakupu artykułów branży co najmniej:
- spożywczej (nabiał, pieczywo i inne),
- mięsnej i wędliniarskiej,
- chemii gospodarczej,
- kosmetycznej,
f) Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować wartość udzielonego upustu,
g) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę,
h) Wykonawca prowadzi działalność z zakresie zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.
5.Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, Aneta Wawer tel. 087 611 28 68
6. Kryteria wyboru ofert: jedynym kryterium oceny ofert będzie upust udzielony Zamawiającemu każdorazowo w stosunku do wartości określonej w decyzji administracyjnej (do dwóch miejsc po przecinku).
7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który udzieli najwyższego upustu.
8. Do oferty należy dołączyć;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
- oświadczenie - Załącznik nr 2,
- zaakceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 3
10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, umieścić w zabezpieczonej kopercie z adnotacją: ”bezgotówkowe zakupy”. Ofertę należy złożyć na załączonym druku do zapytania ofertowego - zał. Nr 1
11. Ofertę należy złożyć do dnia 14.01.2020 roku, do godziny 12.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki. Otwarcie ofert o godzinie 12.10 w siedzibie zamawiającego.
13. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie, zaś Oferenta, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
14. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prostkach